اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر شهرستان اوز را با ما دنبال کنید.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر شهرستان اوز را با ما دنبال کنید.


یوسفی نژاد معاون توسعه منابع انسانی و پرهیزگار رئیس حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در تاریخ ۱۸ شهریور ماه ۹۹ از خانه فرهنگ اوز (سرای زرنگار) بازدید و درباره مسائل و مشکلات حوزه فرهنگی و هنری گفتگو کردند.

ابتدا یوسفی نژاد در خصوص فعالیت ها، برنامه ها، گزارش و مستند سازی عملکرد زیر مجموعه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی توضیح داد و افزود:
باوجود مشکلات اقتصادی کشور خصوصا حوزه فرهنگی سعی کردیم در سالهای اخیر توجه بیشتری به فعالیت های فرهنگی و هنری داشته باشیم و با کمک دولت و خیرین زیر ساخت ها در شهرستان های حوزه جنوب فراهم شود و از پیگیری و زحمات کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و فعایت ها ،خصوصا فعالیت های خوب ترویج کتابخوانی اوز تشکر کرد.
در این جلسه همچنین در مورد سایر فعالیت ها ی حوزه فرهنگی هنری و برگزاری کلاس ها از زمان شیوع ویروس کرونا، جشنواره ها، سمینارهای مجازی و انجمن های فرهنگی و هنری شهرستان بحث و گفتگو به عمل آمد.
فروغ هاشمی مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز به مدیران ارشد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوش آمد گفته و افزود:ویروس کرونا باعث شد برنامه های فرهنگی و هنری و هنرمندان با مشکل روبرو شوند و آسیب زیادی به حوزه های مختلف وارد شد،هرچند کلاس ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می گردد و جشنواره ها، سمینارها و مسابقات در فضای مجازی حتی فعال تر از قبل ادامه دارد.

در ادامه از دفتر انجمن هنرهای نمایشی،موسیقی،تجسمی،علمی فرهنگی تاگاره،سنتی و دبیرخانه پایتخت کتاب بازدید و در خصوص عملکرد چندساله انجمن ها و دبیرخانه پایتخت کتاب و رسیدن اوز به مرحله نهایی جشنواره مد و لباس صحبت شده و یوسفی نژاد قول مساعد برای اهدای کتاب و یک سری امکانات به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز داد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۱۹
روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی