اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر شهرستان اوز را با ما دنبال کنید.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر شهرستان اوز را با ما دنبال کنید.

محمدی فرماندار اوز در آیین اختتامیه جشنواره کودک و ضرب المثل گفت: از بزرگوارانی که ترتیب این جشنواره را دادند و زحمت کشیدند تشکر می کنم.


هرچند مشغله  زیاد بود ولی به واسطه موضوع که کودکان بودند و جشنواره مربوط به کودکان کتابخوان  و اوز نیز به شهر دوستدار کتاب و کودک شهره است خدمت دوستان رسیدم  تا هم عرض ادبی داشته باشم هم تشکری کنم بابت زحماتی که در این راستا کشیده می شود.


خیلی وقتی نیست که در اوز در خدمت مردم خونگرم هستم مردمی که  از فرهنگ غنی هستند و عنوان  شهرستان نشان از  علاقمندی مردم به حوزه فرهنگ است.


در این چند روز که من خدمت مردم عزیز شهرستان بودم  رفتار مردم و نوع برخورد و رابطه  گواه بر این امر است ان شالله که  ما هم بتوانیم  قدم های خوبی را با کمک دوستان برداریم و حرکت های که در شهرستان شروع شده از جمله بحث کتاب و کتابخوانی و فرهنگ ترویج کتاب گسترش دهیم و الگویی برای  نسل های بعد باشیم و  بتوانیم الگوی شاخصی برای کشور باشیم .چون وضعیت کرونایی شهرستان مساعد نیست و باید از دستورات ستاد کرونا پیروی کنیم عذرخواهی میکنم و تا همین اندازه بسنده می کنم تا برنامه مختصر و مفید برگزار گردد.


نام جشنواره ضرب المثل هست و با این ضرب المثل صحبت خود را تمام می کنم
کم گوی و گزیده گوی چون‌ در
*تا زاندک تو جهان شود پر *

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۲۷
روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی