اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر شهرستان اوز را با ما دنبال کنید.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر شهرستان اوز را با ما دنبال کنید.

بازدید فرماندار اوز از خانه فرهنگ

يكشنبه, ۲۱ فروردين ۱۴۰۱، ۰۸:۴۴ ق.ظ

در اولین روز از هفته هنر انقلاب اسلامی مهندس محمدی فرماندار شهرستان اوز از  خانه فرهنگ بازدید کرد.

محمد محمدی فرماندار شهرستان اوز به اتفاق سینا آقایاری معاون فرماندار عصر روز شنبه در اولین روز از هفته هنر انقلاب اسلامی از سرای زرنگار (خانه فرهنگ )،کلاس های آموزشی و دبیرخانه پایتخت کتاب بازدید کرد و با تعدادی از دبیران انجمن ها به گفتگو نشست.

 


 

محمدی در این نشست شهادت شهید آوینی و شروع و آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی را تبریک گفت و از زحمات  هنرمندانی که در عرصه فرهنگ و هنر تلاش می کنند تقدیر  و تشکر کرد و افزود: خیلی از زحمات هنرمندان شاید دیده نشود مگر اینکه برون دادی مثل روز اوز و یا مراسمی برگزار گردد که نمود داشته باشد و گوشه ای از زحمات دیده شود اما هنرمند همچنان تلاش می کند و در پشت پرده به فعالیت خود ادامه می دهد.

 


 

محمدی از متولیان فرهنگ و هنر خواست: به مناسبت این هفته فعالیت ها را به سمتی گسترش و سوق دهند  که پیوست انقلاب داشته باشد
وی در بخشی دیگر از صحبت ها ادامه داد: چیزی که با فرهنگ و سنت مردم گره خورده است را نمی شود تغییر داد و سعی شود روایت ها و آداب و رسوم و سنت ها حفظ  و به نسل های آینده سپرده شود.

 


 

در پایان از خیرینی که امکانات خود  را برای  فعالیت هنرمندان در اختیار قرار می دهند و فضا را برای فعالیت و تلاش آنها فرآهم می کنند تشکر کرد و افزود مردم اوز علاقه زیادی به مقوله فرهنگ دارند و این باعث شده است که هنرمندان را یاری کنند اما این همراهی به معنی این نیست که به دنبال نیازهای خود نروند و باید سعی کنند  از بخش دولتی با مشارکت خیرین زیرساخت ها آماده  و مسائل و مشکلات این حوزه حل شود تا بتوانند همچنان پویا به راه خود ادامه دهند.

 


 

در این نشست فروغ هاشمی مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن خوش آمد و تبریک هفته هنر انقلاب و قدردانی از حضور در اولین روز از این مناسبت مهم در مورد انجمن ها و روند آموزشی کلاس ها و برگزاری جشنواره ها و فعالیت های شاخص هنرمندان در حوزه های مختلف و کسب عناوین توضیحاتی داد و سید مرتضی هاشمی مدیر خانه فرهنگ نیز از  فعالیت ها و ادامه کار خانه فرهنگ بعد از وقفه ای که کرونا ایجاد کرده بود و آموزش ها و برگزاری نشست ها و گروه های فعال در خانه فرهنگ گفت.


دبیران از حضور و توجه فرماندار به هنرمندان تشکر کردند و از نبود گالری و نگارخانه و سالن نمایش و‌ اجتماعات و مسائل و مشکلاتی که در این حوزه داشتند صحبت کردند و خلاصه ای از فعالیت های انجمن های خود را بازگو کردند ونیاز ضروری فعالیت بیشتر را ایجاد زیر ساخت ها دانستند.

 


در ادامه از مهندس محمدی فرماندار شهرستان درخواست کردند که نشستی را به مناسبت این هفته با اهالی فرهنگ و هنر و رسانه و کانون های مساجد داشته باشند و از حضورفرماندار  و معاونت فرمانداری که باعث دلگرمی و توجه به این قشر فعال شدند صمیمانه تشکر کردند.


در این نشست حضور داشتند فروغ هاشمی مسئول فرهنگ و ارشاد، سید مرتضی هاشمی مدیر خانه فرهنگ، روح الله نجفی کارشناس فرهنگی و هنری و امور رسانه اداره، سنا ملاحت مدیر داخلی خانه فرهنگ و دبیران انجمن ها علیرضا خادم پور، نازنین حبیبی، ریحانه حسینی، فاطمه رضایی،گلی برازنده و بهرام رفیعی حضور داشتند.


عکس از گلی برازنده

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۱/۲۱
روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی