اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر شهرستان اوز را با ما دنبال کنید.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر شهرستان اوز را با ما دنبال کنید.

 

فصل مهر سر آغازی شد تا سر تعظیم فرود آورده و بر مهربانی  آن لبخند و بردستان پر مهر کسانی بوسه بزنیم که انتظار سالها را به شیرینی محقق شدن آرزویی گره زدند و فاتحه ای هم نثار روح عزیزانی که خزان اجازه نداد تا به آروزی دیرینه خود برسند و شاهد تلاش و کوشش خود باشند.
دهم  مهرماه یادآور گام هایی است که با صبر و حوصله مسیر را طی کرد تا طعم شیرین ارتقا را تجربه کند...

ارتقا محقق شد و این  موفقیت حاصل شده نتیجه تلاش همگان  بودو  اکنون شهرستان اوز منتظر گام های بلندتری است تا مسیر را طی کند.
فراموش نکنیم زیرساخت‌های اصلی در همه حوزه ها توسعه شهر و روستا را به دنبال خواهد داشت .از دید فرهنگی هم بخواهم صحبتی داشته باشم و می دانم هم مسولان  و مردم به آن اشراف دارند می توان گفت از شاخص های مهم‌ توسعه شهرها، ارتقای سطح فرهنگی آنهاست که  در راستای توسعه  نقش مهمی ایفا می کند،البته نباید نادیده گرفت و باید ممنون و مدیون حضور خیرین در این شهرستان باشیم که یک ظرفیت قوی و ویژه به حساب می‌آیند و در موضوعات مختلف همگرا و هم جهت با مسئولین   نقش چشمگیری دارند و امید که از کمک های دولتی نیز بی نصیب نمانیم.
جذب نیروهای نخبه و جوان در کنار تجربه نیروهای کارکشته قطعا ارتقا و توسعه بیشتری به دنبال خواهد داشت.
اکنون نیازهست که از حسرت گذشته دوری و بیم آینده را داشته باشیم و بیشترین دغدغه باید انجام درست وظیفه در راستای خدمت به مردم فهیم و بافرهنگ باشد که با کمک یکدیگر  زودتر به سرانجام خواهد رسید.
تمرکز بر اهداف بلند مدت در کنار اجرای اقدامات مستمر تمام ابعاد عمرانی، اقتصادی، ورزشی، آموزشی، فرهنگی، درمانی و… را برای توسعه و رشد شهرستان در نظر بگیریم  و این شهر را به جایگاه واقعیش برسانیم.
هرچند باید شرایط سخت اقتصادی و معیشتی مردم بواسطه تحریم‌ها و شیوع بیماری کرونا را هم در نظر گرفت اما ضرورت همکاری و همدلی می تواند چشم اندازی زیبا را به دنبال داشته باشد، تا شاهد شکوفائی شهرستان  عزیز و سرافرازمان باشیم.

دهم مهرماه روز ارتقا بخش اوز به شهرستان را به همه مسئولین ومردم  خوب  و با فرهنگ، فرهیخته و دانش پرور شهرستان اوز تبریک می گویم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۱۰
روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی