اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر شهرستان اوز را با ما دنبال کنید.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر شهرستان اوز را با ما دنبال کنید.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان اوز معرفی شد

پنجشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۹، ۰۹:۴۴ ق.ظ

 

 

با حکم انجمن هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس علیرضا خادمپور از اول آبان ماه به مدت یک سال به عنوان  مسئول انجمن نمایش شهرستان اوز  منصوب شد.


 

قبل از این شهرام حسین نیا این مسئولیت  را به عهده داشت که در دوره مسئولیت خود توانست عملکرد خوبی از خود به جای بگذارد و با تعامل سازنده با ادارات و سایر انجمن ها اقدامات خوبی انجام دهد.

پس از اتمام حکم با تصمیم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیات مدیره  انجمن نمایش علیرضا خادمپور به عنوان مسئول انجمن معرفی شد. با شناختی که از این هنرمند کوشا داریم و با کارنامه و تجربه خوبی که از دیروز تا امروز دارند بدون شک می توانند موفق عمل کنند.
هرچند  کرونا خیلی از هنرها را مجبور به عقب نشینی کرد، اما هنرمندان نمی توانند سکون را تجربه کنند، حرکت می کنند،پیش می روند و به شیوه های خلاق و با ابتکارهای  جدید، فضاهای تازه نمایشی را به دست می گیرند.آنها امید دارند آخرین سال قرن را بتوانند در شرایط مطلوب طی کنند.
با تشکر از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی استان فارس،برای هر دو هنرمند عزیز و همه هنرمندان انجمن نمایش اوز و کسانی که برای تئاتر این مرز و بوم تلاش می کنند، آرزوی سلامتی،سعادت و سربلندی داریم.در پناه حق موفق و موید باشید.

 در ادامه مصاحبه شهرام حسین نیا در مورد عملکرد انجمن نمایش که در تاریخ 15 اردیبهشت ماه 99 با سایت پیام دانش اوز انجام شده بود را می توانید بخوانید:

 

http://payamedanesh.com/1399/02/15/%D8%AF%D8%B1-%DA%AF%D9%81%D8%AA%DA%AF%D9%88%DB%8C-%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4-%D8%A8%D8%A7-%D8%B1%DB%8C%DB%8C%D8%B3-%D8%A7%D9%86%D8%AC%D9%85%D9%86-%D9%87%D9%86%D8%B1%D9%87%D8%A7/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۰۱
روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی