اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر شهرستان اوز را با ما دنبال کنید.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر شهرستان اوز را با ما دنبال کنید.

به نقل از مهدی امید بخش معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز:

در راستای فرهنگ سازی کتاب و کتابخوانی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هر ساله بودجه ای را برای خرید کتاب از نویسندگان و ناشران در نظر می گیرد تا پس از خرید این کتاب ها،رایگان جهت بهره برداری مردم،به کتابخانه ها،مدارس و ایده های کتابخوانی اهدا شود.

نویسندگان و ناشران هر استان می توانند کتاب های خود را که از روز اول بهمن ماه سال گذشته تا روز نخست بهمن ماه سال جاری،چاپ و منتشر نموده اند برای شرکت در این طرح معرفی کنند.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز از تمامی نویسندگان شهرستان درخواست می کند در گام نخست ۱ نسخه از کتاب را همراه با نامه درخواست خود،تا پایان دی ماه به این اداره واقع در اوز،خیابان طاهری کوچه شماره ۹ تحویل دهند.

درخواست ها در شورای خرید کتاب استان بررسی خواهد شد تا سهم خرید هر کتاب ارزیابی شود.پس از بررسی درخواست ها،درخواست کنندگان می بایست در بازه ای یک ماهه تعداد نسخه کتاب که مورد تایید شورا قرار گرفته است را برای خریداری شدن به این اداره کل بفرستند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۱۶
روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی