اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر شهرستان اوز را با ما دنبال کنید.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر شهرستان اوز را با ما دنبال کنید.

کتاب ( کجاوه راز / هودج الاسرار) به دو زبان فارسی و عربی از شاعر و نویسنده نام آشنای اوزی سیلوانا سلمانپور و با ترجمه دکتر شهاب غانم، شاعر نامدار امارات به دو زبان فارسی و عربی توسط انتشارات بامداد نو چاپ و منتشر شد. 

سیلوانا سلمانپور نویسنده ای پرکار و تواناست که در پرونده ادبی خود کتابهای : بر بلندای خیال ، نبض برگ ، آواز روشن ،امواج و سرود دشت زلاوز را تقدیم جامعه ادبی کرده است.


در ماه گذشته نیز با چاپ  سوم و نذر کتاب سرود دشت زلاوز کارنامه ادبی خود را پربارتر کرد.


کتاب  "کجاوه راز " این نویسنده در  ۱۴۴ صفحه، با جلد گالینگور در تهران به چاپ رسیده که  ۲۴۰  نسخه آن برای اوز و منطقه لارستان کهن ارسال شده است که به زودی در شهرستان اوز و شهرستان های اطراف توزیع می گردد.


اهداء این کتاب برای  کتابخانه های مرکزی کشور و  کتابخانه های دانشکده های زبان و ادبیات عرب در دانشگاه های کشور و مراکز فرهنگی ادبی و برخی از استادان و مسئولان فرهنگی و انجمن های ادبی در نظر گرفته شده است.


بیشتر کتابها برای شیراز و شهرستان های جنوبی فارس و استان هرمزگان ارسال شده است.

 


برای  این بانوی نویسنده و دانا که در به ثمر رساندن نذر دانایی نقش بسزایی داشته اند، آرزوی موفقیت داریم و خوشحالیم که در فصل پاییز چهار کتاب از سه نویسنده اوزی بر سکوی ادب قرار گرفت که دو  کتاب از سیلوانا سلمانپور و یک کتاب از محمد (شیخ محمدرفیع )فقیهی چاپ و منتشر شد و کتاب" سیری در داستان های کوتاه از نشریات طنز و فکاهی نوشته مرحوم محمد رفیع ضیایی و غلامرضا کیانی رشید" هم توسط محمد فقیهی و نسرین انصاف پور اهدا گردید و این نذر و هدیه زیبا باعث شد پاییز دانایی فصلی به یادماندنی و جاودانه در آخرین پاییز قرن رقم بخورد و در تقویم ماندگار شود.


برای سرکار خانم سیلوانا سلمانپور و همه نویسندگان آرزوی موفقیت و سلامتی و سعادت داریم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۱۷
روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

نظرات  (۱)

۱۷ آذر ۹۹ ، ۱۲:۵۴ عابدی راد

 برای بانوی فرهیخته و ادیب توانمند آرزوی سلامتی و تندرستی داریم   باشد که با قلم این فرزانه گرانمایه نسل حاضر و آنی و بویژه جنوب کشور و لارستان  ،علی الخصوص اهالی فرهنگ دوست شهر اوز. از این آثار فاخر کامیاب و بهره مند گردد

به همه اهل قلم و نیز اقدام بایسته جناب فقیهی در نشر کتاب جدید مباهات می‌نماییم

سایه نویسندگان عزیز و فاضل مانا و برقرار باد 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی