اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر شهرستان اوز را با ما دنبال کنید.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر شهرستان اوز را با ما دنبال کنید.


به مناسبت میلاد حضرت زینب کبری و روز پرستار مسئولین اوز به دیدار پرستاران رفتند و از آنها تقدیر و تشکر کردند.

 

به گزارش ریحانه حسینی:
در این دیدار علی پور فرماندار،راستگو رئیس شورای شهرستان و شهر،محمود محبی نائب رئیس،رضایی رئیس شبکه بهداشت،فروغ هاشمی رئیس فرهنگ و ارشاد و شمسایی رئیس بیمارستان و جمعی از مسئولین بیمارستان حضور داشتند.
مسئولین در این دیدار با اهدای گل و کارت هدیه و لوح تقدیر  به پرستاران، این روز فرخنده را به آن‌ها تبریک و تهنیت گفته و در مورد مشکلات و مسائل  در بخش های مختلف در دو گروه جداگانه به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی به گفتگویی کوتاه پرداختند.


صحبت هایی که با پرستاران و کادر درمان صورت گرفت:
-کارهای بزرگ را انسان های بزرگ انجام می دهند 
وقطعا با یاری خداوند این بیماری تمام خواهد شد و رو سفیدی و عزتمندی برای شماعزیزان  خط درمان خواهد ماند. 
-میلاد حضرت زینب (س) که اسوه صبر ومقاومت بود بر شما عزیزان که با الگو قرار دادن سیره و روش آن حضرت تلاش می کنید مبارک باد.
-از ایثارگری ها و فداکاری های دلسوزانه پزشکان، پرستاران، بهیاران، کمک بهیاران، پیراپزشکان و بخش خدمات و تمام پرسنل سخت کوش بیمارستان امیدوار اوز  و کلیه مسئولین و خیرین سلامت که این مجموعه و پرسنل بیمارستان را حمایت می کنند تشکر می کنیم .
-در مبارزه با ویروس کرونا و درمان بیماران بیشترین رضایت را از کادر درمان اوز داشتند.
-خداوند پاداش صبر و بردباری و تلاش همگان را خواهد داد.
-زبان ما  از تقدیر و تشکر از شما عزیزان  قاصر است زیرا  با آگاهی و سعی و تلاش شبانه روزی توانسته اید مرگ و میر ناشی از این بیماری منحوس و بستری در بخش کرونا  را به حداقل برسانید.
در پایان فرمانداری و امور بانوان ،شورای شهرستان و اداره فرهنگ و ارشاد هدایای خود را تقدیم بخش های مختلف بیمارستان کردند.
همچنین کارت هدیه و شاخه گل و ژل ضدعفونی نیز به همه کادر شیفت درمان به رسم قدردانی از زحمات آنها که توسط خیرین تهیه شده بود که به درخواست خودشان از بردن نام پرهیز شد تقدیم به کادر پرستاری و اتاق عمل گردید.

 


این برنامه با هماهنگی و پیگیری  طیبه نامی مشاور امور بانوان فرمانداری و از بازنشستگان کادر درمان و محمدرضا رحیمی اوز با خیرین و مسئولین انجام شد.

 

عکاس: ناصر رفیعی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۳۰
روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی