اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر شهرستان اوز را با ما دنبال کنید.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر شهرستان اوز را با ما دنبال کنید.


حاج احمد عدالتی مسئول فرهنگسرای نهاد مقام معظم رهبری به همراه شاکری کارشناس دفتر نهاد رهبری و نوروزی مسئول دارالقرآن بشارت اوز از رئیس و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز با لوح تقدیر و بسته های فرهنگی تقدیر کردند.


عدالتی ابتدا با قرائت سوره بینه افزود:کسانی که ایمان آورده اند و اعمال نیک انجام داده اند بهترین بندگان خدا هستند و به فرموده حضرت محمد (ص)پرسودمندترین مردم کسی است که نفعش به دیگران برسد. عدالتی در ادامه  از تلاش و زحمات رئیس و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در برپایی و همکاری و همراهی با برنامه های فرهنگی و هنری و قرآنی و کانون های مساجد تشکر و قدردانی کرد.
نوروزی نیز گفت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با وجود حجم کار های متعدد هرگاه برنامه ای بود و نیاز به کمک و همراهی داشتیم از هیچ کوششی دریغ نکرد و در تمام برنامه ها یاری گر بود.
شاکری نیز درباره  فعالیت های کتابخوانی، شرکت کنندگان در مسابقه من قاسم سلیمانی هستم،فعالیت های فرهنگی دانشکده و فرهنگسرا و مشارکت خوب دانش آموزان و دانشجویان در برنامه ها گفت.
فروغ هاشمی از حضور همگی و اهمیت و توجه به قشر تاثیر گذار فرهنگی تشکر کرد و افزود:هدف ما پیشرفت همه حوزه های فرهنگی و هنری است و با توجه بیشتر و آموزش بهتر می توان همراه بود و از شناسایی و آموزش استعدادها در حوزه قرآنی و راه اندازی و آموزش گروه های سرود مذهبی و ملی و اقدام برای کارگاه های تخصصی در کانون های مساجد نام برد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۱۰
روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی