اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر شهرستان اوز را با ما دنبال کنید.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر شهرستان اوز را با ما دنبال کنید.

به نقل از فروغ هاشمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز :
مژگان صحرانورد مروج کتابخوانی است و چند سالی است که فعالیت های کتابخوانی را با عشق و علاقه دنبال می کند،از روزی  که کافه سیار جاناتان را به اوز آورد پیگیر بود که کتابخانه ای سیار هم به مجموعه کافه اش اضافه کند و بارها به اداره فرهنگ و ارشاد مراجعه و درخواست مجوز برای کتابخانه سیار و کتابفروشی کوچک داشت.
سوای از شغل و علاقه در فضای مجازی نیز صفحه ای برای معرفی کتاب داشت و به نقل از خودش بارها شده بود که وقتی مشتری منتظر سفارش بود به دلیل اینکه خانم بودم مشتری سفارش می داد و دوباره بر می گشت تا اینکه تصمیم گرفتم که کتابهایی را برای فروش هم داشته باشم تا مشتری خرید کتاب هم داشته باشد و در زمان انتظار  بتواند مطالعه کند.


وقتی با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه پایتخت کتاب مشورت کردم استقبال کردند اما از خوش شانسی من معاونت هنری و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به اوز آمده بود و از طرح استقبال کرد و پیشنهاد داد که کتاب غیر فروش برای مطالعه هم داشته باشم شاید خیلی از مشتریان نخواهند کتاب بخرند و برای کافه مراجعه می کنند اما در لحظات انتظار می توانند کتاب بخوانند و شما که علاقه مند به کتابخوانی هستید و در فضای مجازی هم  معرفی و ترویج کتاب خواندن را دنبال می کنید با این کار زیبا می توانید سهم بزرگی در دانایی و فرهنگ سازی داشته باشید.
پیشنهاد جناب امید بخش باعث شد تا درخواستی کتبی برای اهدای کتاب داشته باشم که ١٠٠ جلد کتاب به کافه جاناتان هدیه دادند.
تشکر می کنم از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جناب امید بخش معاونت محترم هنری و مطبوعاتی اداره کل و فروغ هاشمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی که باعث شدند تا با علاقه بیشتری مطالعه کنم و در ترویج کتابخوانی سهم داشته باشم . بسیار مشتاقم که مسئولین کمک کنند تا برنامه هایم محدود به اوز نباشد و در شهرستان ها و روستاهای دیگر هم فعالیت کنم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۱۲
روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی