اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر شهرستان اوز را با ما دنبال کنید.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر شهرستان اوز را با ما دنبال کنید.

صابر سهرابی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس که برای آیین کلنگ زنی مجتمع فرهنگی و هنری و اداری و آموزشی شهرستان اوز به اوز آمده بودند از محل اداره کنونی فرهنگ و ارشاد اسلامی که توسط خیّر و نیکوکار  منصور فقیهی نژاد در اختیار این مجموعه قرار گرفته است بازید کرد.
در این بازدید که با حضور فروغ هاشمی مسئول اداره و کارشناسان فرهنگی اداره صورت گرفت،سهرابی پس از گفتگو با کارکنان اداره و شنیدن مسائل و مشکلات حوزه فرهنگ و هنر خصوصا در شرایط حاکم شدن ویروس کرونا بر جامعه و سلامتی افراد و ضرر و زیانی که به این بخش وارد شد،از  همه هنرمندانی که در این شرایط خاص نیز همراه بودند و از هیچ کوششی دریغ نکردند تشکر و قدردانی کرد.
در پایان جهت تامین وسایل مورد نیاز اداره قول مساعد داد و طی تماسی از زحمات و همراهی منصور فقیهی نژاد که در این چند سال هنرمندان را یاری کرده و مکان در اختیارشان گذاشته است تشکر کرد و آرزوی طول عمر با عزت برای همه خیرین و همراهان کرد.

نویسنده: ریحانه حسینی

عکاس: ناصر رفیعی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۱۹
روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی