اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر شهرستان اوز را با ما دنبال کنید.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر شهرستان اوز را با ما دنبال کنید.

 

صابر سهرابی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان فارس با اهدای لوح تقدیر از حاج عبدالعزیز قاضی زاده امام جمعه شهرستان و رئیس شورای فرهنگ عمومی، علی اصغر علی پور فرماندار و نائب رئیس شورا و فروغ هاشمی دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان تجلیل کرد.

در این دیدار که  ابتدا در منزل امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان با حضور فرماندار، مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، احمد خضری مدیر مسئول نشریه پسین اوز و عبداالله معصوم نژاد سخنگوی دفتر امام‌جمعه اوز و ریحانه حسینی عضو کارگروه علمی مشورتی شورا برگزار شد، ابتدا فروغ هاشمی سلام گرم حجت الاسلام والمسلمین لطف اله دژگام نماینده ولی فقیه در استان فارس و رئیس شورای فرهنگ عمومی استان فارس، دکتر رحیمی استاندار و نائب رئیس شورا و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی دبیر شورای فرهنگ عمومی  را به امام جمعه و فرماندار رساند و افزود یک سال گذشت و با وجود شرایط سخت کرونایی ،از زمان شکل گیری شهرستان اوز جلسات شورای فرهنگ عمومی به صورت منظم و مرتب برگزار گردید و مصوبات نیز پیگیری و اجرایی شد.
  این نظم و مدیریت و هماهنگی مرهون تلاش و زحمات هئیت رئیسه شهرستان و رئیس، نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی و اعضای این شورابود و امیدواریم که با همفکری و تلاش بتوانیم در پیشبرد اهداف فرهنگی جامعه که اساس و شالوده همه حوزه ها است سربلند باشیم.


این دیدار ابتدا در منزل امام جمعه و سپس دفتر فرماندار انجام شد مهندس علی پور فرماندار شهرستان و نائب رییس شورای فرهنگ عمومی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو وآرزوی طول عمر با عزت برای امام جمعه محترم و رییس شورای فرهنگ عمومی افزود:امام جمعه شهرستان نماد وحدت و ایمان در شهرستان است .علی پور همچنین فعالیت های حوزه فرهنگی شهرستان و اقدامات لازم جهت اجرای آنها در سطح شهرستان را فعالیت های بسیار خوبی دانست و از دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بابت هماهنگی های به عمل آمده در این یک سال تشکر کرد.

در این جلسه احمد خضری و عبدالله معصوم نژاد و ریحانه حسینی نیز از همراهی همیشگی اعضای شورای فرهنگ عمومی در اجرای مناسبات فرهنگی شهرستان تشکر و قدرانی کردند.

 

متن لوح تقدیر:

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۲۷
روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی