اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر شهرستان اوز را با ما دنبال کنید.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر شهرستان اوز را با ما دنبال کنید.

نقش جوانان را جدی بگیریم

پنجشنبه, ۵ فروردين ۱۴۰۰، ۱۲:۰۶ ق.ظ


مقام معظم رهبری در بیانیه‌ی گام دوم انقلاب، بر نقش جوانان تاکید زیادی داشتند و از جوانان به عنوان فرصت ارزشمند و ظرفیت امید بخش کشور یاد کردند و فرمودند :هیچ اندوخته مادی با آن‌ها قابل مقایسه نیست، باید به جوانان فرصت داد و در مورد  «اعتماد به جوانان» خاطر نشان کردند: هر جا به نسل جوان اعتماد کردیم و حداقلِ امکانات را دراختیارشان  گذاشتیم، پیش رفتیم.در مدیریت هم هر جا جوان‌ها باشند، مدیریت، مدیریت بانشاط‌تری خواهد بود.توصیه ما این است که در مدیریّت های مختلف، جوان‌ها بیشتر به کار گرفته بشوند و بیشتر مورد استفاده قرار بگیرند.

جوانی سرمایه ای بی بدیل برای ساختن آینده ای روشن است.جوان امروز با جرات و جسارت تلاش می کند تا راه را برای افق های جدید پیش رو باز کند.بدون شک پویایی هر جامعه در گرو وجود جوانانی است که در درون آن جامعه پرورش یافته و در عرصه های مختلف اجتماعی،‌ سیاسی، فرهنگی و اقتصادی کشور نقش دارند و تلاش می کنند. همه ما شاهد این موضوع هستیم که جوانان باتوجه به مشکلاتی که بر جامعه حاکم است در همه زمینه ها پای کار بودند آنها در عمل ثابت کردند که می توانند و با تمام  توان خود به فعالیت پرداختند. حتی برای مبارزه با بیماری کووید-19 نیز پیشگام بودند و خوب درخشیدند. استفاده از ظرفیت و توانایی جوانان،بها دادن،فرصت و حتی مشورت  با  آنها در رشته های مختلف باعث می شود روحیه کار، ابتکار و خلاقیت هم در زمینه صنعت، تعاون، کار، هنر، آموزش،ورزش،مشارکت های اجتماعی و به طور کلی در همه رشته ها باعث ایجاد انگیزه می شود و زمینه استقلال و اعتماد به نفس را در آنها تقویت کند.هرچند فراموش نکنیم تجربه بزرگترها همچون چراغی می تواند مسیر جوانان را روشن نگه می دارد.
روز جوان را به همه جوانان این سرزمین از جوانان نخبه،پژوهشگر،هنرمند، ورزشکار، مدال و مقام آور گرفته تا جوانانی  که در عرصه کار و معیشت و مسئولیت های مختلف تلاش می کنند، خصوصاجوانان کوشای شهرستان اوز تبریک عرض میکنم امید که در سایه پروردگار لایزال موفق و سربلند باشند.

فروغ هاشمی

مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۰۵
روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی