اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر شهرستان اوز را با ما دنبال کنید.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر شهرستان اوز را با ما دنبال کنید.

در این جلسه ابتدا جعفر راستگو رئیس شورای شهر و شهرستان از برنامه ها و طرح ها صحبت کرده و افزود: هر جا نیاز به همراهی بوده شورا کوتاهی نکرده است و در زمان باقی مانده برای شرکت در جشنواره پایتخت کتاب قطعا همکاری خواهیم  داشت، بر اساس مستندات در بخش مالی نیز کمک می کنیم.

فروغ هاشمی مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از پیشرفت کار و مصوبات صحبت کرد و گفت: فراخوان برای گذر فرهنگ و هنر و مشارکت هنرمندان در بخش خصوصی در دستور کار قرار گیرد و در ادامه از عملکرد خوب همه گروه ها خصوصا گروه های کودک و نوجوان و مزیت فضای مجازی در دوره کرونا، پیشرفت فعالیت ها و مطالعه و کتابخوانی صحبت کرد و پیگیری برای مهلت ارسال مستندات به دبیرخانه وزارت را انجام داد.

 

مهندس مسعود کراماتی شهردار اوز از پیشرفت طرح ها، برنامه ها و مصوبات گذشته نام برد و گفت:فضای خوبی در خصوص مطالعه و فعالیت حاکم است و در مورد اقدامات انجام شده در شهر خصوصا تجهیز کتابخانه شهرداری و تهیه مستندات صحبت کرد.

 

در ادامه جلسه ریحانه حسینی رئیس انجمن کتاب شهرستان در خصوص نحوه ی جمع اوری طرح ها،تهیه ی مستندات و ارسال به استان و وزارت توضیحاتی ارائه داد و افزود: بیشتر طرح ها آماده و مستند سازی شده است اگر مهلت ارسال مستندات تمدید گردد لازم است فراخوانی جهت اطلاع رسانی و جمع اوری طرح های انجمن های خصوصی و مردم نهاد منتشر شود.

محسن مهرآوران عضو هئیت اجرایی دبیرخانه پایتخت کتاب بر لزوم جمع اوری مستندات پیشرفت طرح های زیر ساختی تاکید کرده و خواستار حضور و مشارکت تمامی اعضای هیئت اجرایی جهت جمع آوری و ارسال طرح ها در دبیرخانه اوز شد.

 

ساسان پیرزاد مسئول امور مالی دبیرخانه نیز حمایت همه جانبه جهت تهیه مستند به صورت فیلم را بر عهده گرفت .

 

 مهندس محمد رسول رفعتی،فوزیه زارع و رامش رحمانپور نیز در خصوص دستور جلسه نظرات خود را مطرح کردند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۲۳
روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی