اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر شهرستان اوز را با ما دنبال کنید.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر شهرستان اوز را با ما دنبال کنید.

به نام حق 
نون والقلم…
هیچ می دانی که والایی قلم
چون خدا بر نام تو خورده قسم
قسم به قلم و آنچه می نویسد.


سپاس خداوندی را که به ما فرصت می دهد تا در سایه سار رحمتش،در مسیر علم و دانش و ارتباط و فرهنگ و هنر، بی حد و مرز حرف بزنیم و با جهانی رابطه برقرار کنیم،تاریخ را ثبت کنیم و فرهنگی را به تصویر بکشیم، طرحی و نقشی بر لوحی و کاغذی بنگاریم و آثاری به آفرینش فرصت رویشی دیگر بخشیم.

همه چیز با قلم شروع می شود و صاحبان قلم بی تابی لحظه ها را از اندیشه ای به حرکت دستی می سپارند تا آثار جان بگیرد و از دهکده ای کوچک به دهکده ی جهانی کوچ کند.

قدرت قلم آنقدر زیاد است که تا قرنها برای مردم می ماند و خرد را، علم را، شعر را، ریاضی و دین و ایمان را در لای انگشتانی تدریس می کند و به پهنه ی دانایی آگاهی می بخشد.

قلم یعنی احساس زیبایی که بر ضربان کاغذ فرود می آید تا فکر و اندیشه ی از قفس پریده را به لحظه ی دیدار برساند.قلم فرصت  گفتگو است و جاودانه مختصری که همجوار عشق و احساس و اندیشه است و پیشرفت بشر  در طول تاریخ، مدیون و مرهون نویسندگانی است که با قلم خود از گذشته تا اکنون نوشتند و وقایع را ثبت کردند و در این راه سختی های زیادی را برجان خریدند تا حرمت قلم حفظ شود.


۱۴ تیرماه روز قلم بر هنرمندان، نویسندگان، شاعران، خبرنگاران و آنهایی که با قلم خود به جهانی خدمت می کنند مبارک باد.

تقارن این روز با روز  ملی «شهرداری و دهیاری» فرصتی مغتنم است تا ضمن قدردانی و تجلیل از فعالیت های خوب خادمان مردم در عرصه های مختلف شهرداری، مدیریت شهری و دهیاری در این نهاد های اجتماعی و آنهایی  که مجالی فراهم می کنند تا قداست قلم حفظ شود و نویسندگان و قلم به دستان و قشر  فرهنگی جامعه را همراهی می کنند صمیمانه سپاسگزاری نمایم.
 از خداوند بزرگ برای همگی ،خصوصا مردم اهل فرهنگ، دانش، قلم و مشارکت های اجتماعی شهرستان اوز آرزوی موفقیت، بهروزی و سریلندی می نمایم.
فروغ هاشمی

مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۱۳
روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی