اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر شهرستان اوز را با ما دنبال کنید.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر شهرستان اوز را با ما دنبال کنید.

تابستانی پربار و کتابهایی که به صفحه تقویم شهرستان اوز و سرزمین ایران اضافه می شود.
شبنم رحمانی، متولد 1367/2/16، فرزند علیرضا نویسنده کتاب رمان "دستبند" است.

این کتاب رمانی معمایی، اجتماعی است که به سبک پلیسی جنایی نوشته شده و نثری روان و ساده دارد.
کتاب، در مورد 3کودک 8 ساله هست که هم محله ای و هم مدرسه ای هستند و یکی از آنها  حین بازی گم می شود  و 2تا پسربچه دیگر  همراه اقوام و آشنایان  دنبال این کودک می گردند، 20 سال بعد آنها  بزرگ شده  و ماجراهای عاشقانه ای پیش رو دارند.


به گفته شبنم رحمانی نویسنده این کتاب:من حدود 20سال هست که می نویسم و برای داستان نویسی، خودم تلاش کردم و  2سال اخیر در کلاسهای حضوری و مجازی داستان نویسی شرکت کردم و موفق به چاپ کتابم شدم.

برای این نویسنده اوزی آرزوی روزهای خوب و موفقیت در عرصه ادب و فرهنگ این سرزمین داریم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۱۹
روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی