اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر شهرستان اوز را با ما دنبال کنید.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر شهرستان اوز را با ما دنبال کنید.

به گزارش انجمن کتاب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی :


این مسابقه که در هفته کتاب و کتابخوانی اعلام شد یک فرصت سه ماهه جهت ارسال  آثار در نظر گرفته و شرکت کنندگان  می توانستند به صورت حضوری یا از طریق فضای مجازی آثار خود را به دبیرخانه پایتخت کتاب اوز ارسال نمایند،آثاری که خوانا بود و شرایط شرکت در مسابقه را داشت مورد بررسی قرار گرفت و پس از بررسی نهایی و نظر هیئت داوران کتاب دهکده شیرینی فروش ها نوشته مارال جباری به عنوان برگزیده این دوره از مسابقه انتخاب گردید و ۱۷  اثر دیگر در قالب یک مجموعه کتاب چاپ خواهد شد و در مجموع ۱۸  کتاب به شهرستان فرهنگی اوز اضافه خواهد شد.


این مسابقه توسط انجمن هنرهای تجسمی اوز با همکاری انجمن کتاب دبیرخانه پایتخت کتاب اوز برگزار گردید و هزینه چاپ کتابها توسط انجمن نواندیشان،شورا و شهرداری،اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن هنرهای تجسمی و جمعی از خیرین تامین گردید.
هزینه چاپ کتابها بالغ بر ٣٥  میلیون تومان است.
در این کتاب ۱۷  نویسنده برای کودک و نوجوان کتاب نوشته اند و طراحی آن را هم خودشان انجام داده اند که در صورت تامین هزینه همه کتابها به صورت جداگانه نیز چاپ خواهد شد و  ۱۷  کتاب دیگر به برگ تقویم شهرستان فرهنگی اوز اضافه خواهد شد.ضمن تبریک به همه همشهریان و سپاس از حامیان مالی و معنوی،امیدواریم باز هم شاهد چاپ کتاب از نویسندگان اوزی باشیم و کودکان و‌نوجوانان بیشتری را به کتاب خواندن و کتاب نوشتن تشویق کنیم.
اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای هنرمند گرامی سرکار خانم مارال جباری و همه نویسندگان که پس از چاپ کتاب و‌ رونمایی با آنها مصاحبه و گفتگو خواهیم داشت آرزوی موفقیت و سربلندی دارد.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۰۲
روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی