اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر شهرستان اوز را با ما دنبال کنید.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر شهرستان اوز را با ما دنبال کنید.

به گزارش انجمن کتاب شهرستان اوز، سید علی حسینی معاون پرورشی و تربیتی آموزش و پرورش زبرخان و عضو ارشد انجمن کودک و نوجوان سیمرغ است که فعالیت های گسترده ای در حوزه کتاب و کتابخوانی به شیوه های خلاق خصوصا برای کودکان و نوجوانان سراسر ایران دارد.

 

حسینی که اخیرا برنامه «سه شنبه ها با یک فنجان کتاب»،  کاری مشترک از انجمن کودک و نوجوان سیمرغ را با همکاری و حمایت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی، دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی و آموزش و پرورش زبرخان، اعضای باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان و دیگر علاقمندان کتابخوانی و ترویج آن به صورت انلاین برگزار کرد و بسیار مورد استقبال و توجه قرار گرفت گفت: در این برنامه ها سی گفتگوی صمیمانه و خلاقانه نویسندگان، مترجمان، شاعران، تصویرگران، دست اندرکاران، بنیان گذاران ،استادان، کارشناسان و پژوهشگران حوزه کتاب، ‌کودک و نوجوان با دانش آموزان، اعضای جام باشگاههای کتابخوانی، معلمان، مربیان، تسهیلگران  و خانواده های علاقمند و… همراه با معرفی کتاب و پرسش و پاسخ به صورت غیر حضوری برگزار شد.  ده نشست ویژه معرفی فعالیت های جام باشگاههای کتابخوانی کودک ونوجوان سراسر کشور با حضور اعضا و تسهیلگران محترم بود.

 

 

این ویژه برنامه ها در دوره گذر از کرونا هر هفته سه شنبه شب ها در سامانه های آنلاین اسکای روم ، قرار شبکه، پیام رسان شاد و… برگزار شد که باشگاه کتابخوانی بهار اوز به تسهیلگری طیبه نامی یکی از مهمانان سه شنبه های این برنامه بود. که با پیگیری و همراهی خوب کیمیا امینی فعال حوزه کتاب و مدیر انجمن کودک  و نوجوان سیمرغ و دبیر شبکه ترویج کتابخوانی کشور، برگزار شد.


در این نشست صمیمی قول ٤٠ جلد کتاب به باشگاه کتابخوانی بهار اوز داده شد که کتاب ها در تاریخ ١٦ شهریور به طیبه نامی تسهیلگر این باشگاه تحویل داده شد.

 

 

 

طیبه نامی ضمن تشکر از انجمن کودک و نوجوان شهر زبرخان و سید علی حسینی و کیمیا امینی از دفتر مطالعات وزارت و ریحانه حسینی رئیس انجمن کتاب اوز، کتاب ها را به دبیرخانه پایتخت کتاب اوز برای استفاده همه کودکان و نوجوانان خصوصا اعضا باشگاه های کتابخوانی اهدا کرد.

انجمن کتاب شهرستان اوز در راستای این برنامه از تسهیلگر و کودکان باشگاه کتابخوانی بهار که در تمامی برنامه های فرهنگی و مرتبط با کتاب حضور فعال داشته و همچنین کلیه ی دست اندر کاران برگزاری این برنامه تقدیر و تشکر کرده و اهدای کتاب به کودکان و نوجوانان باشگاه اوز را حرکتی بسیار ارزنده در جهت تشویق و ترغیب آنها جهت ادامه فعالیت بیشتر در حوزه کتاب و کتابخوانی دانست.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۱۸
روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی