اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر شهرستان اوز را با ما دنبال کنید.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر شهرستان اوز را با ما دنبال کنید.

معارفه رئیس انجمن نمایش اوز

پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۰، ۰۱:۱۵ ق.ظ

روز سه شنبه ۱۶ شهریور با حضور آقایان وامق و حسینی قیری رییس انجمن هنرهای نمایشی استان فارس و عضو هیات مدیره و مسئول نمایش جنوب فارس و در غیاب فروغ هاشمی مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز که در جلسه اداری شیراز بود رئیس انجمن نمایش شهرستان اوز معرفی شد.


در این مراسم حکم علیرضا خادم پور رییس انجمن نمایش اوز تقدیم شد.

 


در این مراسم ابتدا قائدی کارشناس فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز به مهمانان خوش آمد گفت و درباره روند فعالیت نمایش در اوز صحبت کرد. سپس وامق رییس انجمن نمایش استان فارس به بررسی مشکلات حوزه هنرهای نمایشی پرداخت و گفت؛ نبود امکانات و کمبود بودجه و شرایط سخت را درک میکنم و ضمن آرزوی موفقیت برای نمایش اوز درخواست کرد با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و انجمن نمایش استان تعامل و همکاری بیشتری داشته باشند تا فعالیت های خوب شهرستان اوز بهتر دیده شود.

علیرضا خادم پور از حضور هنرمندان انجمن نمایش استان تشکر کرد و سختی ها و مشکلات پیش رو و نبود امکانات زیر ساختی برای هنرمندان انجمن نمایش را بیان کرد و در مورد گروه های ثبتی نمایشی و سخت گیری ها در این خصوص صحبت کرد.


در پایان با قرائت حکم توسط مجتبی حسینی قیری و قدردانی از زحمتهای رییس سابق انجمن نمایش اوز شهرام حسین نیا،وامق رییس انجمن نمایش استان حکم را تقدیم علیرضا خادم پور رییس انجمن نمایش اوز نمود و برای هنرمندان فعال در این حوزه آرزوی موفقیت کرد.


به علت شرایط کرونایی این مراسم محدود و در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید.

 

 

 

عکس و گزارش ناصر رفیعی

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۱۸
روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی