اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر شهرستان اوز را با ما دنبال کنید.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر شهرستان اوز را با ما دنبال کنید.

مستند پیرمرد و دریا اثر گروه فیلمسازی کات اوز به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی محمدیوسف منظریان است که در تازه ترین موفقیت خود منتخب جشنواره Lift-Off انگلستان شد.

 


 

این مستند کوتاه روایت پیرمردی در جنگل های حرا  قشم است. جنگل حرا از عجیب‌ترین جنگل های غرق‌آبی جهان است. در زمان مد دریا؛ درختان این جنگل به زیر آب می روند و هجوم ماهی ها در حالت مد، آن را به محلی مناسب برای ماهیگیری تبدیل می کند. حالت جزر و مد در این جنگل ها هر ۶ ساعت یک بار اتفاق می افتد. جالب آن که در حالت جزر، به نظر می آید که این درختان در زمینی خشک رشد کرده اند.همین باعث شده این منطقه جز عجایب باشد.

 


داستان فیلم در مورد پیرمردی است که سال هاست با قایق آن جا کار می کند و ارتباط معنوی پیرمرد با جنگل یک فضای عارفانه بین او و جنگل به وجود آورده است.

 

این جشنواره با هدف حمایت شناسایی استعدادهای برتر و حمایت از فیلمسازان از تاریخ  ١٨ تا ٣١ اکتبر سال جاری برگزار می شود.

 

پخش مستند پیرمرد و دریا در فستیوال های جهانی همچنان ادامه دارد...

 

تازه ترین  فیلم دیگر و کوتاه یوسف منظریان *«پوکه *»نام دارد که اثری ضد جنگ است و اکنون در مرحله پیش تولید قرار گرفته است  و بزودی در سنندج جلوی دوربین خواهد رفت...

 


اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز برای این هنرمند فعال و پرتلاش و گروه فیلمسازی کات انجمن فیلم اوز آرزوی موفقیت در عرصه های بین المللی و ملی دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۱۹
روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی