اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر شهرستان اوز را با ما دنبال کنید.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر شهرستان اوز را با ما دنبال کنید.

به نام خدا


٢١ شهریورماه «روز ملی سینما» است.


هنر هفتمی که  از گذشته تا امروز تاثیر همه‌جانبه  بر زندگی مردم و روابط اجتماعی آنها داشته است، صنعتی تاثیر گذار و  شاخص  که یکی از ابزارهای پرقدرت فرهنگی و هنری در همه زمینه ها در جهان به شمار می‌آید.


اما این صنعت پر رونق و مهم با ورود کرونا ویروس تعطیل و نیمه تعطیل شد و آسیب‌های مالی فراوانی به فعالان این عرصه اعم از تولیدکننده، کارگردان، شرکت‌های تولید فیلم، بازیگران به ویژه صاحبان سالن‌های سینمایی زد و آسیب جدی در حوزه سینما و تئاتر خصوصا سالن ها مشاهده شد.
اما...
با نگاهی به گذشته و بررسی تاریخ  *هنر *خواهیم دید که هنر همیشه دوران پر فراز و نشیبی را طی کرده است ولی با وجود سختی‌ها و ناملایمات و  تلخی ها همیشه سربلند و پیروز بوده است و بدون شک از این بحران نیز عبور خواهد  کرد.


غیر از هنر که تاج سر آفرینش است/دوران هیچ منزلتی جاودانه نیست


در چهارمین جشن بزرگ سینمای ایران که همزمان با بزرگداشت صدمین سال ورود سینما به ایران بود 21 شهریور ماه به عنوان «روز ملی سینما» نامگذاری شد و این روز ارزشمند، بهانه و فرصتی شد تا به اهالی پرتلاش و فعال هنر هفتم، به ویژه هنرمندان خوب استان فارس و شهرستان اوز  تبریک بگویم و آرزوی  موفقیت و اثرگذاری بیش‌ازپیش این هنر مهم برای هنرمندان شهر همیشه سربلندم  و فعالان انجمن فیلم سازی و سینما فردوسی اوز داشته باشم و امیدوارم که باز هم مثل گذشته شاهد استقبال خوب و اکران فیلم در سینما اوز باشیم و چراغ سالن صحنه ها و سینماها با حضور تماشاچیان پرفروغ شود.


فروغ هاشمی
٢١ شهریور ١٤٠٠

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۲۲
روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی