اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر شهرستان اوز را با ما دنبال کنید.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر شهرستان اوز را با ما دنبال کنید.

جلسه شورای فرهنگی عمومی شهرستان اوز برگزار شد

سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۳۸ ب.ظ

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اوز در روز پنجشنبه هجدهم شهریورماه با حضور فرماندار نائب رییس شورای فرهنگ عمومی، نماینده دفتر امام جمعه و فروغ هاشمی دبیر و اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان در تالار فرمانداری اوز‌ و با محوریت هفته دفاع مقدس برگزار گردید.

 

علی‌پور فرماندار شهرستان با بیان رشادت رزمندگان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی بر ضرورت تجلیل از تلاشگران عرصه نظامی و انتظامی تأکید کرد و خواستار دعوت از مقامی برجسته از سپاه برای سخنرانی در هفته دفاع مقدس شد و افزود برنامه های هفته دفاع مقدس با توجه به شرایط شهرستان برنامه ریزی گردد و  با همکاری همه ادارات و اعلام برنامه ها، برنامه باشکوهی با همکاری همه ادارات در سطح شهرستان برگزار شود.

 

سرهنگ سلمانپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اوز با اعلام  روزشمار هفته دفاع مقدس، آغاز آن را روز ۳۱ شهریور اعلام کرد و به تشریح نامگذاری روزهای این هفته پرداخت  و افزود: رونمایی از المان شهید بهرام مبارکی شهید شاخص استان فارس  که از رزمندگان اوزی در مبارزه با دشمنان سپاه اسلام و منافقان بود با کمک شورای اسلامی شهر و شهرداری اوزآماده شده است و انجام می شود و سایر برنامه ها نیز در دستور کار قرار دارد و با همت همه ادارات به بهترین شکل پیش خواهد رفت.


شیخ صالحی انصاری رییس مجتمع علوم دینی و نماینده امام جمعه در این جلسه با تاکید بر  آیاتی از کلام‌الله مجید به ضرورت حفظ و دفاع از سرزمین اسلام اشاره و افزود مؤمن باید تقوا پیشه کند  و تابع دستورات  الهی باشد. فرد مؤمن تقوای خود را با دوری از منافقان و کافران می‌تواند به درجه اعلا برساند و با  منافقان و کافران برخورد نماید.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود بر لزوم  شناسایی رزمندگان گمنام دوران دفاع مقدس و معرفی آنان و برگزاری آیین تجلیل در هفته دفاع مقدس تاکید کرد.

 

فروغ هاشمی رئیس  فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر جلسه شورای فرهنگ عمومی  اوز ابتدا روز سینما و پیش رو بودن روز شعر ادب پارسی و هفته دفاع مقدس را تبریک گفت سپسهم با اشاره به برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری با همه مجموعه ها افزود سال قبل با همکاری سپاه، دبیرخانه زنان و خانواده فرمانداری در هفته دفاع مقدس میزبان جشنواره شعر و خاطره نویسی و دلنوشته هشت سال دفاع مقدس بودیم و  فیلم پاتک کاری از هنرمندان اوزی با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی اکران شد و امسال نیز مسابقه کتابخوانی ،روایت جهاد،وصیت نامه شهدا و نمایشگاه از برنامه هایی است که در این هفته با کمک سایرین  اجرا خواهد شد.

ملکی معاون اداره آموزش و پرورش نیز از نواخته شدن زنگ در این هفته در یکی از مدارس و اجرای برنامه با رعایت کامل موارد بهداشتی و مسابقات و برنامه های مجازی خبرداد.

در پایان و پس از بحث و تبادل  نظراعضا مصوبات و شرح وظایف دستگاه های شهرستان برای بزرگداشت  هفته دفاع مقدس مصوب  گردید.


 تبلیغات محیطی مناسب در سطح شهر شهرستان  ، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری ، دیدار با خانواده معظم شهدا و  عطر افشانی وغبارروبی گلزار شهدای شهرستان و آیین تجلیل از ایثارگران و انجام تبلیغات مناسب در فضای مجازی و سطح شهر ،اکران فیلم، بخشی از این مصوبات بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۲۳
روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی