اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر شهرستان اوز را با ما دنبال کنید.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر شهرستان اوز را با ما دنبال کنید.

فریدون نامی رییس شورای اسلامی شهر اوز با حضور در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از این اداره بازدید و با فروغ هاشمی مسئول اداره درباره مسائل و مشکلات حوزه فرهنگی  گفتگو کرد.


در این دیدار در مورد فعالیت های فرهنگی، کارکرد انجمن ها، مشکلاتی که از زمان شیوع ویروس کرونا برای هنرمندان و برنامه های فرهنگی و هنری پیش آمد، فضای کنونی جامعه و موضوعات مهمی که از زمان شکل گیری اداره در دستور کار قرار داشت و همچنین نیازسنجی در مورد  زیرساخت های فرهنگی، طرح احداث سالن اجتماعات شهری  و سایر طرح و برنامه ها صحبت شد.

 


هاشمی با تشکر از حضور رییس شورای شهر از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت که در کنار کمبودها و محرومیت ها باید به ظرفیت ها و توانمندی های شهرستان و دست آوردها و سرمایه گذاری روی آنها  نیز توجه کرد، ظرفیت هایی چون شهر کتاب، شهر خلاق، آیین ها و سنت های بومی و محلی، پرورش استعدادهای فرهنگی و هنری شهرستان در زمینه های مختلف و توجه به افرادی که پای کار هستند و  احیا و معرفی آداب و سنن و ظرفیت های فرهنگی با کمک همه مسئولین شهرستان بر اساس نیاز سنجی  در دستور کار و پیگیری قرار گیرد.


فریدون نامی رییس شورای شهر با ابراز امیدواری از چشم انداز آینده گفت با انعقاد تفاهم نامه ها با شهرداری و شورای شهر و طراحی یک نقشه راه فرهنگی و تنظیم آن می توانیم  در زمینه توسعه فرهنگی و هنری گام های بلندی برداریم.

 


در پایان این دیدار معرفی نامه عبدالله ثریانژاد و فریبا برازنده به عنوان رابط فرهنگی بین شورای شهر و اداره فرهنگ و ارشاد، خانه فرهنگ و هنرمندان توسط رئیس شورای شهر تحویل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۲۵
روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی