اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر شهرستان اوز را با ما دنبال کنید.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر شهرستان اوز را با ما دنبال کنید.

مسئول تئاتر خیابانی شهرستان اوز منصوب شد

چهارشنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۰، ۰۹:۰۹ ق.ظ

با تصمیم هیئت رییسه انجمن نمایش اوز علی بازگیر به عنوان مسئول تئاتر خیابانی اوز منصوب شد.

 


 

در این جلسه که  در خانه فرهنگ (سرای زرنگار) برگزار شد همچنین مصوبات جلسه قبل پیگیری و‌ در دستور کار قرار گرفت.


علیرضا خادم پور دبیر انجمن هنرهای نمایشی  اوز با اشاره به برنامه ریزی و پیگیری برای جلسه با کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر عنوان کرد: منتظر اعلام کمیسیون برای برگزاری جلسه مشترک کمیسیون هستیم و امیدواریم در هفته جدید این نشست انجام شود.
وی با تاکید بر برگزاری هفتگی جلسه های هیئت رییسه پیگیری مطالبات هنرمندان را خواستار شد که به تایید سایر اعضای هیئت رییسه نیز رسید.
علی بازگیر گزینه پیشنهادی هیئت رییسه برای تئاتر خیابانی نکاتی را درباره ماهیت این نوع تئاتر، مخاطبان، مکان اجرا، سابقه خود، متن نمایش و لزوم حمایت از این تئاتر گفت و با موافقت همه اعضا به استان معرفی شد.

 


 

در بخش دیگری از جلسه به نقش سرپرست ها در گروه های نمایشی پرداخته و بر ضروت نظارت کامل سرپرست بر آثار در حال تمرین و اجرا و حواشی تاکید شد.


با توجه به نیاز هنرمندان به مکانی اختصاصی برای  تمرین و اجرا در داخل شهر و برگزاری و میزبانی جشنواره های مختلف قرار شد این مطالبه هنرمندان تا حصول نتیجه پیگیری شود و نشست هایی با مقامات فرهنگی و اجرایی شهر و در صورت نیاز استان صورت گیرد و خواسته هنرمندان مطرح شود.


پس از تبادل نظر پیرامون موضوعات جلسه اعضا تصمیم گرفتند اقدامات بعدی را به بعد از جلسه با کمیسیون فرهنگی شورا موکول کنند.


در این جلسه که ساعت 17 روز یکشنبه 28 شهریور 1400 آغاز شد علاوه بر نامبردگان سیدمرتضی هاشمی، به آذین کرامتی و پروانه پدرام نیز حضور داشتند.


تصویر از: سنا ملاحت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۳۱
روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

نظرات  (۱)

۳۱ شهریور ۰۰ ، ۰۹:۴۷ لنز ناخن نیل استور

بلاگت عالیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی