اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر شهرستان اوز را با ما دنبال کنید.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر شهرستان اوز را با ما دنبال کنید.

در اولین روز از هفته کتاب و کتابخوانی که در تالار فرمانداری برگزار گردید فرماندار اوز و رییس انجمن کتابخانه های شهرستان در نشست با اعضای انجمن کتابخانه های اوز و کتابداران گفت:

کتاب و آموزش  جایگاه بسیار زیادی  دارد اگر نگاهی به اسنادی که اکنون  در اختیار داریم و فضای مجازی و کتابخانه ها بیندازیم متوجه خواهیم شد  که هیچ چیز جای  کتاب را نگرفته است.

 


 

کتاب با  تکنولوژی بشری رو به پیشرفت هست و با فناوری اطلاعات و فضای مجازی باز هم حرف اول رو می زند و  همچنان جایگاه خود را حفظ است  و به عنوان بهترین ابزار موثر در آموزش استفاده می شود.


کتاب یک میراث سودمند برای بشر است  که در زمینه های فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی ، سیاسی اهمیت ویژه ای دارد.


اگر بخواهیم  از کتاب بگوییم  و کتابخوانی بگوییم صحبت بسیار زیاد است زیرا کتاب بزرگترین ضامن بقای بشری است و خواهد بود یعنی آنچه از دانش  بزرگان و  گذشتگان به ما ارث رسیده است و آنچه  درواقع محفوظ می ماند  و از تباهی جلوگیری می کند  همان کتاب هست.


 کتاب محصول تجربه بشری است ،محصول خلاقیت های ذهنی که توسط انسان طراحی شده و راهگشای مسیر های انسان سازی شده است و البته در  دراز مدت این آموخته ها  بایدبه دانایی برسد.

 


 

با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی و روز کتابدار ،از مجموعه اداره کتابخانه  ها و کتابداران ،اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کسانی که در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی نقش موثری داشته و دارند تشکر می کنم  ودر ادامه  افزود:باعث خوشحالی است که خیرین   زیر ساخت را در این شهرستان  فراهم کردند و فرصت ها برای فعالیت در این حوزه مهیا است.
در حال حاضر 9 کتابخانه در شهرستان داریم  که ان شالله به زودی با کمک خیری بزرگوار در کوره کلنگ مجموعه کتابخانه این شهر نیز زمین زده خواهد شد.

 


 

شهر اوز در حوزه کتاب و کتابخوانی و فعالیت های ترویجی حرف اول را در کشور می زند و در رقابت با کلان شهر ها تا کنون توانسته است دو بار عنوان شهر خلاق کتابخوانی را از آن خود کند.


امسال هرچند در بحث پایتخت کتاب رقبای قوی وجود دارد ولی باز هم ما شاخصه هایی داریم که می توانیم باز  رتبه  خوبی که شایسته این شهر است به دست بیاوریم.


و تا کنون نیز جایگاه ویژه ای در بحث کتاب و کتابخوانی داشته ایم. در این مراسم هاشمی رییس فرهنگ و ارشاد،نامی رییس شورای شهر ،کراماتی شهردار،زارع رییس اداره کتابخانه های شهرستان،کتابدارن و محمد محمودی و آرش فقیهی از اعضای هیت امنای نهاد کتابخانه های اوز حضور داشتند.


در پایان جلسه نیز با لوح تقدیر از کتابداران شهرستان تجلیل به عمل آمد.

(با تشکر روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز )

 

عکس: گلی برازنده

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۲۴
روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

نظرات  (۱)

سلام و عرض احترام.

با سیونت ؛ داشتن درآمد پایدار و حرفه ای را بدون سرمایه اولیه تجربه کنید.

سیونت اولین و تنها پلتفرم خرید و فروش فایل همراه با گارانتی راه اندازی شد. هم اکنون با ساخت غرفه و فروش فایل های خود، درآمد میلیونی کسب نمایید.

در سیونت تمامی امکانات و قابلیت های یک فروشگاه اینترنتی تمام عیار فایل به صورت کاملا رایگان و بدون محدودیت زمانی در اختیار شما قرار گرفته و صرفا به ازای هر فروش موفق ، از شما کارمزد کسر خواهد شد.

منتظر حضورتان هستیم.

https://savenet.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی