اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر شهرستان اوز را با ما دنبال کنید.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر شهرستان اوز را با ما دنبال کنید.

در آئین تجلیل از خیرین حوزه زیر ساخت های فرهنگی و رونمایی از کتاب و تجلیل از برگزیدگان کشوری و استانی حوزه کتاب  که  روز پنج شنبه ۲۷ در دانشگاه آزاد اسلامی اوز برگزار شد گفت: شهرستان اوز لیاقت  کسب عنوان پایتخت کتاب کشور را دارد. امید‌بخش گفت: اگر داوران هفتمین دوره پایتخت کتاب ایران نیم نگاهی به شهرستان اوز در مقایسه با دیگر شهرهای راه یافته به مرحله نیمه نهایی که هیچکدام  قد و قامت شهرستانی را دارا نیستند داشته باشند متوجه این موضوع خواهند شد  که همه چیز در این شهرستان به صورت  داوطلبانه بوده و مشارکتی انجام می شود.

 


 

اوز تنها شهری است که در این سالها نشان  استمرار فعالیت به صورت جدی را دارد و از مسئولین خواست تا
توجه ویژه ای به اوزدر مقایسه  با دیگر شهرهای راه یافته به مرحله نیمه نهایی که بعضی مرکز استان هستند داشته باشند.

 
 امید بخش همچنین از آشنایی با سابقه دیرینه کتاب و کتاب خوانی در اوز نام برد و گفت من  خودم  را عضوی از هیت اجرایی  دبیرخانه پایتخت کتاب اوز می دانم.

 

امید بخش در  پایان از همراهان تشکر و قدردانی کرد و گفت ماندگاری اوز در جشنواره  کشوری پایتخت کتاب، نشان از شایستگی این مردم با فرهنگ دارد زیرا بردباری و دست از فعالیت برنداشتن و ماندن و تلاش ها را بهتر ادامه دادن نشان از شایستگی و صبوری مردم با فرهنگ اوز دارد.

 


در پایان  لوح تقدیر دکتر یاسر احمدوند مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه ریزی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی برای خیرینی که در سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ در حوزه زیر ساخت های فرهنگی اداری و در حوزه کتاب فعالیت  داشتند و لوح تقدیر از طرف ابراهیم حیدری مدیر کل سابق  دفتر مطالعات و برنامه ریزی وزارت ارشاد برای برگزیدگان  پویش های مختلف کشوری کتابخوانی و لوح تقدیر صابر سهرابی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برای خیرینی که در سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ دبیرخانه پایتخت کتاب و جام باشگاه های کتابخوانی را یاری کردند و اعضا هیت اجرایی دبیرخانه پایتخت کتاب اوز و برگزیدگان استانی جشنواره های کتاب و کتابخوانی اهدا گردید.

 


در این آیین که به مناسبت هفته فرهنگ عمومی و هفته کتاب و کتابخوانی در دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفت.
شیخ صالح انصاری امام جمعه موقت ،علی پور فرماندار شهرستان ، گلابی بخشدار مرکزی،، فضل الله سلمان پور، فرمانده ناحیه بسیج مقاومت سپاه و هیت اجرایی دبیرخانه شامل رییس فرهنگ و ارشاد،شهردار، رییس اداره کتابخانه های شهرستان،رییس و اعضای هیت اجرایی و جمعی از خیرین و معتمدین حضور داشتند.

 

عکس: گلی برازنده

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۳۰
روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی