اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر شهرستان اوز را با ما دنبال کنید.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر شهرستان اوز را با ما دنبال کنید.

جشنواره پایتخت کتاب ایران به پایان رسید و اوز با وجود اینکه امتیاز بیشتری در مقایسه با شهرهای شرکت کننده داشت اما باز هم عنوان اولین شهر خلاق کتابخوانی ایران را به خود اختصاص داد و همچنان بر سکوی دوم ایستاد.


هرچند رقابت کردن با کلان شهرها و دستیابی به این عنوان نیز آرزوی هر یک از شهرستان ها و حتی مراکز استان ها است اما با بررسی جدول فعالیت ها و ویژه نامه معرفی پایتخت کتاب در می یابیم که اوز بیشترین سهم در فعالیت داشته است .

 


پس از اختتامیه و بازگشت شرکت کنندگان اوز به همراه قانعی مدیر کل فرهنگ و ارشاد فارس در آیین اختتامیه پایتخت کتاب جلسه ای با حضور اعضای هیت اجرایی پایتخت کتاب اوز در دفتر شهرداری تشکیل گردید به نقد و بررسی برنامه جشنواره پایتخت کتاب ایران ۱۴۰۰ و فعالیت و برنامه هایی پرداخت که در طی دوسال اخیر دنبال شده بود و دست آوردهایی که این فعالیت ها برای شهر و‌شهرستان و تاثیری که فعالیت های کتابخوانی در مجموعه شهرستان اوز و شهرستان های دیگر و بخش های مختلف خصوصا در بین کودکان و نوجوان داشت و ایجاد زیر ساخت ها و معرفی اوز از سال ٩٥ با شرکت در این طرح دنبال شده بود و خیرین و مردمی که همکاری کرده بودند صحبت شد.

 


در این جلسه همچنین محسن مهرآوران رییس دبیرخانه ،مسعود کراماتی شهردار ،فروغ هاشمی رییس فرهنگ و ارشاد و ریحانه حسینی دبیر انجمن کتاب که در مراسم اختتامیه جشنواره پایتخت کتاب ایران‌ که  در وزارت فرهنگ و‌ارشاد اسلامی با حضور وزیر ارشاد،معاونین و هیت داوران برگزار شده بود و شرکت کرده بودند گزارشی از برگزاری مراسم برای اعضای دبیرخانه ارایه دادن و مقرر گردید جلسات بعدی با حضور افراد بیشتری برگزار گردد و فعالیت ها مثل گذشته ادامه داشته باشد تا به رسالتی که بر عهده گرفته شده جامه عمل پوشانده شود.


در این جلسه همچنین فرید نامی رییس شورای شهر،محمدرسول رفعتی،جعفر راستگو،سنا ملاحت،ساسان پیرزاد،رامش رحمانپور  از اعضای هیت اجرایی حضور داشتند.


اوز در سال ٩٥ و -٩٩-٩٨ و ١٤٠٠ هر بار با بیشترین امتیاز بعد از پایتخت کتاب ایران عنوان شهر خلاق کتابخوانی را به خود اختصاص داده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۰/۲۵
روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی